Move In Cleaning



Bila anda nak masuk rumah baru, biasanya anda ada buat installation nak pasang kipas, kabinet, buat plaster ceiling, aircond, etc.

Kontraktor akan bg anggaran tempoh siap. Ada kontraktor boleh siap dgn waktu yg tepat dan ada juga kontraktor terpaksa delay kerja.

Bila dah dpt anggaran masa dari kontraktor, anda boleh set dlm fikiran bilamana ada possibility kontraktor akan delay masa.

Bila keadaan rumah hampir siap, anda contact pula servis utk cleaning. Set masa seminggu sebelum adalah just nice. If anda booking dari kami, anda boleh set utk appoinment site visit dulu sebaiknya. If tak dpt, kami prefer utk refer gambar dan video kondisi rumah.

Kondisi rumah yang ditinggalkan kontraktor berbeza2. Ada yg tinggalkan rumah dlm keadaan kelam kabut. Ada juga yg tinggalkan dlm keadaan sampah dah dibuang..hanya tinggal proper cleaning.

Serahkan pada kami. Kami advise yg terbaik utk hasil yg terbaik. :)

'KEPUASAN ANDA, KEUTAMAAN KAMI'

Call/Whatsapp/Message: 018-2065694
Www.wasap.my/60182065694
Email: qnq.cleaning@gmail.com
Website: www.qnqcleaningservices.com
Fb: QNQ CLEANING SERVICES

#QnQCleaningServices #CleaningServicesPutrajaya#CleaningServicesBangi#CleaningServicesNilai #CleaningServicesSepang#CleaningServicesKajang#CleaningServicesSerdang #DeepCleaning#GeneralCleaning #MobileCleaner#MoveOutCleaning #MoveInCleaning#PostRenovationCleaning #UpholsteryCleaning#MobileCleanerPutrajaya#MobileCleanerBangi #MobileCleanerKajang#MobileCleanerNilai#MobileCleanerSerdang

Comments

Popular posts from this blog

Cleaning Services Nilai

jawatan kosong Cleaner dan Barista

Sewa Scrubbing Machine