Mobile Cleaner




Customer mengadu rumah banyak 'penghuni' lain (tikus,lipas,cicak) even sapu rumah setiap hari.

Bila ditanya, customer dah lama tak buat deep cleaning. Customer hanya ada masa 1@2 jam sj utk cleaning secara general.

Barang2 dalam bilik, kabinet dapur, dan beberapa ruang2 yang jarang cleaning tulah yang 'penghuni' lain jadikan sarang mereka.

Sampai satu tahap, ada sesetengah barang rumah dan barang elektrik rosak digigit atau dimasuki 'penghuni'. Tak kira rumah kecil atau besar, bila ada faktor yg membuatkan 'penghuni' lain dah selesa dan bermaharajalela di rumah anda, kami nasihatkan utk anda buat deep atau spring cleaning. Jangan pandang remeh ya.

Jika anda tiada masa untuk melakukan cleaning di rumah, jangan risau serahkan semua kerja2 cleaning anda pada kami! Kami akan melakukan dengan kemas! PM kami untuk mengetahui sebut harga yang menarik!


'KEPUASAN ANDA, KEUTAMAAN KAMI'


Call/Whatsapp/Message: 018-2065694
Www.wasap.my/60182065694
Email: qnq.cleaning@gmail.com
Website: www.qnqcleaningservices.com
Fb: QNQ CLEANING SERVICES

#QnQCleaningServices #CleaningServicesPutrajaya #CleaningServicesBangi#CleaningServicesNilai #CleaningServicesSepang #CleaningServicesKajang#CleaningServicesSerdang #DeepCleaning #GeneralCleaning #MobileCleaner#MoveOutCleaning #MoveInCleaning #PostRenovationCleaning #UpholsteryCleaning#MobileCleanerPutrajaya #MobileCleanerBangi #MobileCleanerKajang#MobileCleanerNilai #MobileCleanerSerdang

Comments

Popular posts from this blog

Cleaning Services Nilai

jawatan kosong Cleaner dan Barista

Sewa Scrubbing Machine